понедељак, 15. јун 2015.

Подразумевани аплети - Мени (4. део)

Картица "Тема", која се налази десно од картице "Plugins" је намењена искључиво визуелном дотеривању прозора Мени аплета како би исти био што допадљивији корисницима.

Изглед картице је једноставан и прегледан, као на слици испод, а на њој се налази свега неколико опција помоћу којих је могуће мењати изглед прозора Мени аплета, али само у погледу промене боја појединих елемената прозора.

Изглед картице

Прва опција на картици "Користи прилагођене боје" је подразумевано искључена (није чекиран квадратић испред опције). Када је искључена систем користи подразумевану шему боја за прозор Мени аплета.

Укључивањем ове опције саопштавамо систему да желимо ручно да подешавамо (прилагодимо) боје те самим тим и опције за прилагођавање боја, које се налазе одмах испод, постају доступне. Као што видите, могуће је мењати боје заглавља, ивице и позадине.

Опција "Користи прилагођене боје"

Сада се уместо подразумеване шеме боја користе прилагођене боје, па прозор Мени аплета изгледа као на слици испод. 

Прилагођене боје

Ове боје је, наравно, могуће мењати, а промена се врши кликом на дугме за избор боје када се отвара већ познати прозор за подешавање боја о коме је већ било речи у тексту Панели па га овде нећемо додатно објашњавати.

Промена прилагођених боја

Последња опција на овој картици је "Тема" која је у ствари обична падајућа листа из које корисник може да изабере тему по жељи која ће дефинисати подразумеване боје у прозору Мени аплета.


Избор теме

Слика испод приказује како изгледа прозор Мени аплета када у овој падајућој листи изаберемо тему Clearlooks.


Примењена тема

Треба имати на уму да уколико је укључена прва опција на овој картици "Користи прилагођене боје" да ће за заглавље, ивице и позадину бити постављена прилагођена боја у овим опцијама без обзира која је тема изабрана из падајуће листе.



Нема коментара:

Постави коментар

Хвала што коментаришете